f

5. oktober 2011

Happy Dance I won CASA♥AJ for September :)

I am so happy, wooow I won CASA♥AJ for september. It is a big deal for me, AJ is personal and something I create from the heart. So when fellow AJ and Craft girls "gets" me, I feel such graditude♥ This one is pretty OUT THERE! I think my "thing" in AJ is layers, 3D, debth, details. Like when I read a book, I love the layers, the debth, the knowledge I get deeper in the book I get. That is what drives me when I make a AJ. I wanna work deep LOL! Not ALL the time, but when the body and soul needs it, thats what I need to do♥ So here comes aloot of pictures, cause offcourse its alot going on, in these two pages *sigh* LOL!



 
 

 As always click on the pictures to see more details;) Thanks for stopping by, it means alot to me♥

Hugs♥

3 kommentarer:

  1. Denne er altså så fantastisk Linn, har knapt ord jeg!!!
    Så mange detaljer, her har du jammen meg holdt på en stund og jeg ser jo at du har kost deg!
    'stum av beundring'!!!!
    mange gode klemmer!

    SvarSlett
  2. Woow sier jeg bare, jeg er så imponert.. Vakkert snuppa.. klemm

    SvarSlett
  3. Hei Linn

    Dette er noe av det mest fantastiske jeg noen gang har sett!! Noe så gjennomført, hjertevarmt og herlig!! Du er enormt dyktig!!:)

    Jeg hadde den gleden å jobbe sammen med Anneli for noen uker siden - hils henne fra meg hvis dere møtes:)

    Håper du får en fin kveld videre:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...