f

14. juni 2011

Jeg vant jeg vant! CASAsketchy!!

Helt ærlig så klør jeg meg enda i hodet, fikk masse stemmer og til og med premie! Åhh det var stor lykke når det dukket opp i posten i dag. Spesielt siden jeg har vært sengeliggende den siste tiden :( og ikke hadde fått med meg at jeg vant:P Jeg bruker ikke å vinne konkurranser så jeg hadde liksom glemt det helt av. Da blir det enda mer gøy hihi! Vel her er kortet jeg vant med:

 På kortet har jeg brukt Papirdesign produkter: Arkene Nye veier, Konfirmasjonstid, Konfirmant Gutt pluss de nye lekre stemplene til Papirdesign :)

Da skal jeg finne hvilestillingen igjen, så "ses" vi om ikke så alt for lenge tror jeg. Ha en flott flott uke alle sammen ♥

6 kommentarer:

  1. Kortet ditt var knallstilig Linn!! Kjempetøft konfirmasjonskort og de stemplene var superkule!
    Savner deg og håper formen snart tar seg opp.

    Mange gode klemmer
    Marianne

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye :-) Kjempetøft guttekort. Digger mursteinene!

    SvarSlett
  3. Dette kortet var virkelig kult!!! Så stilig!! Skjønner godt at du vant jeg!

    God bedring!!

    SvarSlett
  4. Kortet er jo råkult. Trur kanskje eg trenger dei stempela der...

    Håper formen tar seg opp!

    SvarSlett
  5. Det er så tøft dette kortet snuppa!! Store sjanser for at vi treffes i mårra kveld rundt åtte tenker jeg :-) klem Vivian

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Men ikke rart du vant da, kortet ditt er jo råååkult!!!!! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...