f

28. desember 2010

Jul hos Scrappehuset og mitt bidrag :)

Det var virkelig koselig å bli spurt av Scrappehuset om å bidra i deres julehus ♥ Det er så mye snadder i denne fantastiske bloggen altså. Herlig lesestoff som både beriker og lærer bort så mye flott til kreative mennesker ☺

Ikke lenge etter jeg ble spurt tenkte jeg på å lage en julekurv. Vet det har vært belyst noen plasser, men det har jeg ikke fått tid til å lese. Så jeg begynte litt på måfå og prøvde meg fram. Husker det faktisk fra jeg var barn og hurra for det :) Men måtte jo stæsje den opp litt og falsk snø er jo digg i disse juletider hihi! Alt av papir, blomster og blader på denne kurven er fra produsenten Papirdesign. 

Oppskriften som er nevnt i artikkelen er noe jeg fant hos www.detsoteliv.no. har du ikke besøkt den nettsiden og er glad i å lage søte saker, da har du virkelig gått glipp av noe!! Eneste jeg har fordypet litt hvordan min erfaring av denne oppskriften fungerer best :) Er vel gjerne slik at når man har laget det noen ganger får man den skikkelig til:)



Dette er nok det siste juleprosjektet å vise for i år :) Men har endel mere på lager som skal vises de neste ukene før jeg tar en lang siesta fram til mars :( Gleder meg ikke noe særlig egentlig, her jeg sitter å ser på eskene som begynner å stables på scrapperommet. Eller gleder meg til mitt nye scrapperom, men kan tenke meg det blir heftige abstinenser til mars altså! Da skal jeg vel bli halv manisk hihihi! Tiden får vise!

Ha en fin fin romjulstid, ikke lenge før vi begynner et nytt år. Spennende sier bare jeg og velkommen 2011♥

1 kommentar:

  1. denne var jo helt herlig! Jeg beundrer deg for alt det flotte du lager. Jeg hat titusen tommeltåtta når det gjelder altered prosjekter hehe.KNALL!

    Godt nyttår til deg og klem fra meg;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...