f

22. mai 2009

Problem å åpne blogger via Internet Explorer?

Bruk heller Firefox eller Opera, Blogspot vet om problemet og prøver å løse dette. Slik stod det inne på support siden deres :D Så vet dere hvorfor noen blogger låser seg eller dere får ikke gå inn å laste i deres egen blogg :D

Some users are seeing an 'Operation Aborted' error message when trying to load their blogs from Internet Explorer. We're looking into this and will update this message when we have a fix.

We apologize for the inconvenience.

3 kommentarer:

  1. Takk skal du ha!
    Her fant jeg jo noe matnyttig info;) Har hatt svært så problemer de siste dagene - og trodd at det var hele pc'n som holdt på å takke for seg!
    Hmmm.. studere litt i helga jeg tror jeg!

    Ønsker deg en god helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, tusen takk for infoen Linn!! Jeg gikk også rundt og trodde at det var virus eller noe som gjorde at jeg fikk problemer :)
    Nydelig vintage-kort i forrige innlegg!! Jeg har helt dilla på det for tiden! Klem, C

    SvarSlett
  3. Takk for denne infoen. Har plagdes i flere dager, og ikke skjønt hvorfor. Du er nu bare best i verden til å finne ut av ting.
    Sees vi hos Linda i morgen?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...