f

10. juni 2008

Gjestedesigner #1 hos ScrappeMania

http://scrappemania.blogspot.com/2008/06/gjestedesigner-1.html Xstine kom med denne utfordringen --> Så, min utfordring til dere er: Scrap et bilde av deg selv og lag en LO om en ting (eller ti) som gjør deg GLAD for tiden! Eneste kravet er at du må bruke maling på det du lager!


Og her er mitt bidrag, er ikke så god på å ta bilder av meg selv og spesielt ikke i det siste. Men dette bildet er faktisk en uke gammel så det måtte såklart bli representativt til denne LOen.

Har brukt maling både som bakgrunn og til chipboard, grungeboard, jeg er sååå glad i maling at det var bare en bonus i utfordringen syns jeg :D Har også brukt H2O maling på bladene og blomstene for å få litt mere liv i motivene :D Vi skulle lage da en LO om hva som gjør oss glad, jeg vred litt på dette og forteller heller hvor viktig det å være glad , og videre hva som gjør meg glad :)



8 kommentarer:

  1. Veldig flott LO!
    Du er virkelig i siget!
    Herlige detaljer!

    SvarSlett
  2. Nyyydelig LO!!! Flotte detaljer her :D

    Kjempeartig at du ble med på utfordringa!

    SvarSlett
  3. Utrolig lekker, Linn. Masse vakre detaljer og nydelige farger :)

    SvarSlett
  4. Denne var skikkelig lekker!!! Nydelige detaljer!!!

    SvarSlett
  5. For en fantastisk LO Linn. Jeg blir alltid så glad når det er nye innlegg i bloggen din. :)

    SvarSlett
  6. Nydelig layout du har laget til utfordringen. Likte veldig godt papirene du har brukt.

    Tusen takk for at du deltar. =)

    Kristina

    SvarSlett
  7. hellandussen for en herlighet:)

    ble glad når jeg kom hjem nå,
    og så det var masse nytt i bloggen din:D

    elsker simpelten og bla meg igjennom kreasjonene dine!!

    SvarSlett
  8. Denne var helt nydelig!
    fant deg forresten gjennom lista hos Jeane ;)
    Utrolig herlige detaljer, jeg ser meg ikke mett på dem, fantastiske...gleder meg til å se gjennom resten av bloggen din!!

    linda

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...