f

9. mars 2011

Sånn smått begynt igjen

..men det går ikke fort det her. Trodde jeg skulle ha scrapperommet og energien klar til første uke i mars. Hmmm ble nok ikke helt som forestilt nei. Men mye rart skulle skje under flyttingen. Blandt annet at tre familiemedlem faktisk ble syk i flytteperioden. Dvs familiemedlemmer som skulle være bærere og pakkere sammen med oss <3 Men noen reddende engler stilte opp, fra et hold vi ikke hadde regnet med i det hele tatt. DET varmer et hjerte og roer et litt nervøst sinn. Men hele flytte prosessen tok hele to uker ekstra, da min kjære måtte nærmest tømme huset alene. Jeg pakket, sorterte, kastet og ryddet, og han bærte. Nååå begynner vi å komme på plass. Ihvertfall stua, kjøkken, noe av vår datters rom, men bare noooe siden hun får inn ny stooor stompa combi seng til helgen. Vårt rom knis er enda et stykke på vei vil ligne på et soverom. Eller jo du ser ei god seng og gardiner er på plass (mørke trenger mine vonde ME øyne til tider) til og med fått opp vegg lys. Mennehh esker på esker stablet der inne enda. Slik er alle rom, og til og med mitt scrapperom. Har forsåvidt fått opp mye, fra sittende stilling på min kontorstol hihi. Nå mangler jeg bare lyyys nok. Sitter å sikler på en diggbar spotsak jeg har. Med tre flotte spotter i ei skinne. Meeen seff er det ikke jordet kontakt. Så jeg ser bare drømmende på den og gleder meg til jeg får byttet. Tror jeg skal fikse det selv altså. Har fikset sånn før :P Mannen har for få timer i døgnet så jeg vil ikke mase mere på han en nødvendig.
Her er et lite bilde av litt leking jeg har gjort innimellom utpakking og hviling. LANGT fra noe jeg er ferdig med, bare lekt som sagt. Men godt å få litt maling på fingrene!! 
Forhåpentligvis er jeg snart på plass med masse nytt å vise. Ha en fin fin uke videre alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Godt å høre at dere begynner å komme i orden Linn :)
    Regner med du er ganske utolmodig etter å komme i gang med scrappingen ja ;) Har du meldt deg på helgescrappen?
    Jeg har heldigvis frihelg denne gangen :) Lenge siden jeg har fått scrappet noen LOer, så det gleder jeg meg til.
    Ta vare på deg selv!
    Anneliklem til deg <3

    SvarSlett
  2. Det er så godt å "ha deg tilbake" Linn :)
    Ser jo at ting har tatt tid og ekstra ugreit blir det jo når ting ikke går slik man har planlagt.
    Men nå kan det jo bare gå fremover!
    Gleder meg masse til å se fortsettelsen av det du har lagt ut og alt det andre du kommer til å trylle frem!
    Mange gode klemmer
    Marianne

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...