f

13. januar 2009

Nye instillinger på blogspot

Jeg ser flere nå som har fått en annen framgangsmåte når man skal kommentere. Man må velge konto man skriver fra enten google osv osv. Men jeg får ikke legge inn kommentarer da jeg. Når jeg velger google konto og får beskjed om å legge inn bekreftelseskode, får jeg et rødt kryss gang på gang på gang. Vet ikke hva som er feil men hvis noen har noen gode tips til hvordan jeg da kan gjøre så blir jeg glad :D Jeg har prøvd å kjøre IE i kompabilitetsmodus også uten noe hell. Er jo flott at flere kontoer kan legge inn kommentarer, men så dumt når det ikke fungerer i praksis ;)

3 kommentarer:

  1. Har du prøvd når du allerede er innlogga på din egen blogg?

    Du må muligens inn i menyen på IE og endre noen innstillinger. Verktøy -> alternativer for internet -> sikkerhet -> klikk egendefinert.

    Personvern: fjerne popup blokkering og endre behandling av cookies.

    Hvis ikke det hjelper så kan jeg anbefale nettleseren Opera - den funker i alle fall :)

    SvarSlett
  2. Har akkurat hadde samme problem jeg også Linn, tror den bloggen var helt ny. Og jeg var innlogget gjennom min egen blogg. Forresten, ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Takk skal dere ha jenter. Jeg skal prøve å sjekke instillingene i IE, cookies fikser jeg hele tiden så det er greit. Men det med egendefinert vet jeg før har vært et problem! Så tusen takk Gladie!!

    Scrappeline, ja jeg også er innlogget i min egen men allikevel fungerer det ikke. Men om så gjør jeg som Gladie sier, bruker Opera. Den bruker jeg jo egentlig endel,men når IE kom med nytt utseende som var veldig praktisk og at Opera sliter endel ifht webstreaming så ble jeg plustelig på IE igjen hihi.

    Da skal jeg teste ut, og igjen tusen takk for at dere har tatt dere tid å gi meg hjelp. Bare det i seg selv syns jeg er som en gave å få!

    Ønsker dere en nydelig uke videre!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...