f

2. januar 2009

*~Godt Nytt år/ Happy New Year~*


Heisann! Ja her har jeg vært veeeldig stille hihi! Men julens gjøremål og sykdom har holdt meg flittig opptatt med mye. Og mange julegaveprosjekt som skulle gjøres ferdig! MEN det verste med det er at jeg har GLEMT å ta bilder av de! Spesielt det albumet jeg laget til svigermor ble jeg litt forbasket at jeg hadde glemt å knipse bilder av. Hmmm får høre om jeg får låne det hos henne en dag så jeg får tatt noen bilder. Scrappelysten har forsvunnet helt og jeg sitter mest bare å ser på bilder og stæsj og kommer ikke i gang! Men får håpe med en slik pause som jeg nå har og må ta meg så kommer jeg sterkere tilbake hihi! Håper det nye året blir godt for oss alle og gleder meg til å være kreativ og dele erfaringer med hver og en av dere :D Takk for alle kommentarer dere legger igjen, det varmer godt i hjertet ja :D


Hei everyone! Sorry for being so quiet, but I have just not had time to update my blog. Christmas planning and alot of illness has just taken all my time. I have made some christmaspresents, but sadly I have forgot to take pictures! I made a album in 12x6 for my mother in law, and hopefully I can borrow it for so I can take som pictures of it.


Hope everyone have had a nice Christmas and that 2009 will be a good year for all of us :D
I have had zero inspiration to scrapbook, but hopefully the scrapping juices will come back soon!
Thanks for stopping by and thanks sooo much for all the nice comments you guys leave when you visit. It warms my heart!

2 kommentarer:

  1. Et rikrig så godt nyttår til deg snuppa.

    Gleder meg til enda et scrappeår sammen med deg.

    klemmer

    SvarSlett
  2. Godt nytt år.
    Gleder meg til å få se det du kommer til å kreere i løpet av dette nye året.

    Hvis du stikker innom bloggen min,så finner du en liten ting til deg der ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...