f

27. juli 2008

Nytt bursdagskort :D




Jeg eeeelsker rett og slett oransj, etter jeg fødte min datter så gikk jeg fra å være glad i blått til å eeelske oransj og mørk rød! Så bare tro hvor jeg koste meg med å lage dette bursdagskortet! Og så papirdesign som hadde et sååå genialt mønsterark da! Har brukt mye av deres produkter her, mønsterark og endel stempler. Tekst fra Bursdagsstempelbrettet deres og fuglen er fra brettet med kalendere :D


Takk for at du titter innom, ha en nydelig sommer videre!!

11 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort, Linn!
    Du er helt rå på detaljer...

    Er faktisk også begynt å like oransje mere og mere... ;)

    SvarSlett
  2. Utrolig nyyydelig kort!!! Skulle ønske jeg fikk til det:):)

    SvarSlett
  3. Stilig kort!
    Digga kontrastene mellom det orange og sorte, og at du har embosset såpass mye! Kjempeflott!

    SvarSlett
  4. utrolig fott kort :D
    Selv har jeg fryktelig problemer med å få til å bruke oransje! Men dette var jo bare helt nydelig :D

    Kanskje jeg må lifte det en gang?

    SvarSlett
  5. Flott kort Linn, i dine farger, så ikke vanskelig å sjønne at du har kosa deg med dette :)

    Klemz

    SvarSlett
  6. Flott kort i skikkelige 'Linn-farger' ja! :) Stilig det du har gjort med stempeltrykket, flinka!!

    SvarSlett
  7. for ett nydelig kort linn!!!:)

    kjempe stilig med de fargene,
    litt uvanlig o bruke, men råfint var
    det:):)


    ha en strålende dag:)

    SvarSlett
  8. Tusen tusen takk for alle de kommentarerne du har lagt igjen i bloggen min!!! Det var utrolig koselig - og veldig hyggelig å lese!!!!:)

    SvarSlett
  9. åhhhh Linn hvor er det dog flot, helt misundelig her på de smukke ting du laver :)

    SvarSlett
  10. Kjempefint kort! Det er virkelig en kunst! Takk for koselig kommentar i bloggen min, setter stor pris på at du kikker innom og kommenterer! Ha en fortsatt fin helg videre!

    SvarSlett
  11. Nyyydelig kort!! Atter en gang. :)
    Elsker det du lager.

    God helg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...