f

29. juni 2008

Jeg har fått award!!!


Jeg er så distre og lite på dataen for tiden at jeg er litt sen å legge denne ut, men er ikke mindre glad av den grunn!!
Jeg fikk denne av http://vibekescrapperogskryter.blogspot.com/. Gjett om jeg ble glad og overrasket!! Tusen tusen takk Vibeke!!
Rules are:Who gets the AWARD “ Brilliant WEB-blog ? “Web sides and blogs , which contents and designs YOU think, are especially noteworthy. Award rules are:Winner takes and uses the LOGO.Make a link to the page who gave you this award. Find at least 7 pages to give this award – (best blog design, best show of designs, whatever YOU find to be the reason why it is the most BRILIANT web page). Make links to the pages you choose.Make a comment and let them know they have been AWARDED.
Jeg sender denne awarden videre til 7 scrappere som inspirerer meg:)
Jeg kunne valgt enda flere, ALLE fortjener denne i listen min i bloggen syns jeg. Men disse har utmerket seg veldig i det siste ;D Takk for alt dere inspirerer og deler :D

4 kommentarer:

  1. Tusen takk, Linn - dette var stas :)

    Varm klem!

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig takk Linn! :)

    SvarSlett
  3. Skulle bare mangle Åshild og Bibbi, dere bringer mye glede i min hverdag det er helt sikkert:D

    SvarSlett
  4. Tusen takk Linn!!! Så gla jeg ble nå! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...