f

13. juni 2008

Dorull kort som skulle vært med til ScrappeMania

Har brukt mønsterark fra Papirdesign, Imaginisce og endel restepapir. Jeg er sååå glad i dette grønne mønstearket fra Papirdesign som bare passer til enhver serie og har en dyp varm grønnfarve. Hamstret disse da de fikk dem inn ;D http://www.papirdesign.no/høstruter-p29865.html bare sjekk her!! Ellers har jeg brukt dottie ann, endel Grungeboard elements og hurra for alkoholblekk som blir påført alt fra halvperler til dottie ann og ghost shapes :D Gøy også å leke med sugar coating glitter. Men må få tak i noe middel som stopper at det drysser i etterkant, det likte jeg dårlig....




Meeen som jeg glemte å legge ut, ja ja hva gjør vel det, fikk jo laget noe og da er jeg overlykkelig :D


Takk for at du titter :D
This is a card made of toiletpaperroll, yeah and its fun and a cool format to work on :) I have used scraps from misc designs. Also loooove looove loooove Papirdesigns, green patterned paper, I use it to sooo many projects. Its just the right color to fit with many many patterned paper series :D http://www.papirdesign.no/høstruter-p29865.html I have also used some Grungeboard, Alkohol Inks (I love them!) Dottie Ann, Sugar Coating glitter and som Norwegian quotes about friendship these are stamps :D
Thanks for looking, have a good weekend :D

4 kommentarer:

  1. Utrolig flott dorullkort du har laget. Fargene er bare helt yummy! :)

    SvarSlett
  2. Nyyydelig!!!! Helt herlig !!! :)

    SvarSlett
  3. Gosh, så fint det var!! Nesten så jeg blir sint på deg for at du glemte å levere, SÅ fint var det. :P

    SvarSlett
  4. Tusen takk jenter!!

    Kristina, hihi du kan nu få meg til å dra på smilebåndet! Men er man distre så er man distre! Var jo ferdig mange dager i forveien, meeen uansett en utrolig god utfordring :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...