f

22. juni 2008

Danse danse dukka mi.../ Dans dans my little doll

En ny fra meg, fyttirakkern denne satt langt inne, får ikke til altså!! Vanligvis så ville jeg da klart på en kveld ihvertfall om så bare noen få timer. Denne har jeg brukt heeele helga på puhh! Glad den endelig er ferdig orker ikke mere for å si det sånn *glis*




Har brukt Dream Street Papers, Prima stamps, Imaginisce mønsterark og Crate paper, Dottie Ann, pins, prima bånd og hjerte, rubons, Fotohjørner fra Yellow Bicycle, swirl fra Fancy Pants og diverse Heidi Swapp og såklart litt Stickles :D









This has taken me all weekend to make, not in the right zone I guess. Finally done!!




I have used: Dream Street Papers, Imaginisce patterened paper and also Crate paper. Also I have used Prima -stamps, -heart,-Ribbon. I have also used Donnie Ann, Pins and Rubons from MM, photocorners from Yellow Bicycle, Swirl from Fancy Pants and misc Heidi Swapp ghosts and also Stickles, love stickles :D




Have a good week, and thanks for stopping by :D

11 kommentarer:

  1. SÅ flott denne var, Linn. Alt du lager er så nydelig! Og Mia sol er jo bare så skjønn.

    SvarSlett
  2. Denne ble jo skikkelig flott!!! Nydelig!!!:)
    Er litt rart det - noen Loer får man til med en gang - andre sitter litt lenger inne:)

    SvarSlett
  3. Så fin den "Min bloggliste" er:) Hvordan har du fått den? Viser det når de bloggene er oppdatert - eller når du besøkte dem?:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk Tinemor gojenta mi! Savner deg klemmm!

    Heia Vibeke! Så utrolig koselig at du stikker innom! Sorry at jeg har vært stille med å kommentere, har mest bare lagt ut nytt og ikke tatt meg tid til å lese kommentarene.

    men angående ditt spørsmål, du dette er en ny funksjon inne på blogspot. Du vet der inne hvor du legger til sideelementer... vel der er nå helt øverst et alternativ som heter bloggliste tror jeg det var.... og da kan man velge hvor mye info pr blogg man vil ha i lista si. Alt fra overskrift på selve innlegg, når det ble lagt ut osv osv. Genialt må jeg si :D Slipper man å gå å sjekke når ingenting er oppdatert :D

    SvarSlett
  5. Takk:) Da skal jeg inn der å sjekk!!! Må innom bloggen din for å sjekke jeg - alltid så mye flott her:)

    SvarSlett
  6. Oi så flott Linn! og den kjolen er så fin ;)hihi.
    Skjønner godt at du har brukt lang tid jeg!
    Minn meg på at det er noe jeg må si til deg neste gang vi møtet..
    Klem <3

    SvarSlett
  7. Det skal jeg gjøre vettu Anneli :D Nå ble jeg jo ikke nysgjerrig i det heeele tatt knis! Tusen takk og jaaa den kjolen er bare så vakker og kjøpt på den beste plassen man kan kjøpe barneklær hihi!

    SvarSlett
  8. Nydelig layout!! =)

    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Og ja, de papirene var så herlige, og perfekt for vintage. Nå angrer jeg litt på at jeg ikke søkte plass i DT. :P
    Gleder meg til å prøve flere av arkene deres, ja.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  9. så skjønn lo Linn!
    herlige bilder av prinsessa også!
    nå skal jeg studerer detaljene dine!

    SvarSlett
  10. åhhh dene er bare total lækker, skønne billeder og masser fine detaljer :)

    SvarSlett
  11. Så nydelig denne var! Tydelig hun er stolt av den nye kjolen sin :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...