f

16. oktober 2009

Intervju med Instituttet i Nevada angående ME/CSF

Her kan man få høre fra dem selv hva de sier ifht til forskningen som er gjort og hva veien videre vil være:
Here is an intervju about the latest results on ME/CFS resarch. I have watched this research with great hope since before the summer and so so hoped for good news. I must say it certainly is good news. At least it gives great hopes for the future and also doctors and healthcare people around the world. Will not only think this is something the patient has done to themselves and that it is psykological. It is not :) I have been in an "awh" state since the first results came out. I feel a new kind of freedom, new hope for the future. Offcourse its still a way to go, but now the journey begins. Just listen to what they have done and what the future projects will be. The first two minutes can seem a little ehh boring, but hang in there. This is really awsome!!!!!!!


Del 2:

2 kommentarer:

  1. Dette er den beste nyheten jeg har fått på lang lang tid. Får håpe de finner en behandling ganske snart også :)

    SvarSlett
  2. Ja sant, er det ikke fantastisk!! Jeg er jo nesten blitt husbunden nå og hatt en svært rask forverring og må si da dette kom var det som om masse spenning og redsel rant av meg. Tror jeg gråt en time i strekk bare i ren skjær lettelse at ENDELIG er de på rett vei. Noe som kan bevises og ikke bare analyseres av så mange forstå seg påere. Som jeg nevnte en annen plass her, hører jeg en til si, du må bare være snill med deg selv og hvile så hyler jeg altså hihi! Jadda hvis det hadde vært kuren for alle sykdommer skulle jeg ikke blitt så irritert! Men med ME har de liksom gått på oss som personer ikke på sykdommen. Skulle sett de hadde harselert like dan med de med Kreft, Hjerteproblem osv. Så ja dette er gledelig Bealor, klart enda et stykke igjen å gå. Som ene forskeren fra Miami sa, hun jobber innenfor dette sa det slik: Dere med ME feir nå, vær glad, nyt at det er gode tegn på at kuren kommer. MEN stålsett dere også mot at det kan bli endel debatter igjen og hvor mange vil prøve å angripe selve forskingen. MEN heldigvis har instituttet jobbet nitidig og nøye så de får mye gode skussmål fra andre forskere. Men vi har da vært syk lenge uten noe håp, så veien videre vil alikevel føles lettere på et vis. Og det at de jobber globalt og hjelper hverandre i å løse gåten er og fantastisk! Slik skal det være, målet er å finne sannheten sammen. Det lover en bedre framtid for oss Bealor.

    Jeg må bare si her også at takket være deg har jeg funnet ut så mye ifht ME og du hjalp meg så på veien med å finne diagnosen. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg i den tiden Bealor, så du har en spesiell plass i mitt hjerte, det skal du vite <3 Håper du har en god periode og at den varer og varer :) God klem!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...