f

1. oktober 2009

CasaKreativ det nye forumet for alle kreative!!


Jiipppiii i dag åpner det nye fantastiske forumet CasaKreativ! Ja hva er så det, ENDA et forum liksom, har vi ikke nok?

Vel dette forumet er for deg som holder på med foto, scrapping, kort, design/redesign, mat, mixed media, strikking, hekling mm. Et forum der vi samler oss - vi kreative sjeler. Det er et fantastisk galleri der, det blir mange utfordringer, konkurranser, tutorials, tips og triks og maaaaaange koselige kreative personer å snakke med og dele erfaringer med. Høres ikke dette spennende ut?? Vi kan lett gå oss vekk i bloggverdenen og "miste" litt kontakten, og ikke minst vi kreative liker gjerne å gjøre mer enn en ting. Som meg selv, jeg digger scrapbooking og kortlaging men også foto og og mixed media og lage mat mm. Så da å ha et samlested syns jeg er fabelaktig. Så jeg er så stolt for i dag åpner vi dørene, kom og fyll opp rommene sammen med oss og la oss inspirere og glede hverandre!

Trykk på logoen for å komme til forumet :D
Ta også en tur innom bloggen vår CasaKreativ bloggen og se de fantastiske RAK'ene!!!


Hjertelig velkommen alle sammen <3

5 kommentarer:

  1. Høres kjempespennande ut!! Skal registrere meg og ta turen innom ASAP!

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅ kor bra. Har akkurat vært innom å sett....tak litt tid...pussig :) Men jeg glemte å si at det var du som "vervet".... Hvordan få endret det????

    SvarSlett
  3. Såå koselig at dokker kom inn på casa'n. Æ kunne ikke si nei til å være med på en sånn fantastisk ide. Finns jo flere hobby forum, men med både foto, mat, interiør, scrapping, mixed media, bøker ja dette er mekka for oss kreative <3 Hill-Iren det er ikke så farlig at du ikke sier æ har verva dæ <3 går så fint så ;) Bare du kosa dæ der inne, det er det aller viktigste vennen :))) God klem!

    SvarSlett
  4. Får bare feilmelding når jeg prøver å registrere meg:(

    SvarSlett
  5. Nå kom jeg meg inn, takk skal du ha vennen! :) Gleder meg så til å treffe deg igjen-nedtelling til treff! *klem*

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...