f

2. april 2009

The first of many Pink Layouts!!

Her er den rosa LOen jeg snakket om i et tidligere innlegg. Har bare ikke rukket å ta gode nok bilder, jeg kan å ta bilder av brunt liksom! Men å ta av lyse farver og rosa var en ny opplevelse. Jeg har bare måttet krype til korset at min kjære datter er glad i rosa som de fleste små jenter. Og hun skal vel kunne bla i sitt album og se fargene på hva hun har hatt på seg og ikke sort hvitt bilder hver gang hun har noe rosa på seg hihihi! Så puh er er den første av mange ser det ut som, men det var en utfordring altså. Men det er jo det som er gøy og med å være kreativ er jo å strekke seg utenfor sin "comfortzone". Her har jeg brukt av Prima sitt nye mulberry paper ark. DE ER FANTASTISK!!!!! Jeg tror jeg vil ha ALT Prima har kommet med i denne siste kolleksjonen, de har virkelig gjort en fantastisk jobb.


This Layout was a real challenge, since I dont feel much love for Pink :P But I have had to accept that my daughter loves pink and wears alot of pink. So if she is ever going to see a color picture of herself in the albums, I just have to sadle up an get the grove on with pink LOL! And this was my first of many attempts. It was fun, but I still dont feel I have got the grip on it yet. But soo much fun. This is a real girly girl layout i think hihihi! Sorry the pictures are not the best, I am used to take pictures of dark colors, so this bright colors was a new experience :P




This is what I have used:

Prima Art Stitched Mulberries
Angel, white swirl and misc flowers: cut out from a Paintable Prima paper
Papirloftet: The crown in fabric
Stamps, big roses and the heart stamp from the sweetheart Ingvild Bolme (thank you thank you thank you)
Polyshrink (used with the heart stamp from Prima)
Prima stamps on transparent sheet
Prima chipboard alfabeth
MM tiny alphas
Butterflies: Heidi Swapp and Tim Holtz Grungeboard
Chandelier: Inkadinkado clear stamps. You can get it at www.trel.no (LOVE THEM)
MM tag
White embossing powder
Glitter
Crackle Accents
Glossy Accents the small drops all over the layout
Melissa Frances decor
Distress Crackle Paint
Feather also bought at www.trel.no

Thanks for looking and stopping by!!

9 kommentarer:

  1. Denne er virkelig nyydelig Linn <3 Det Primapapiret med søm på og alle de flotte detaljene, som er blitt ditt varemerke!
    Jeg er helt enig med deg ang den nye Prima kolleksjonen (: Så flott!
    Ønsker deg og dine en kjempekoselig helg (:
    Klem fra meg <3

    SvarSlett
  2. Å så vakker Linn:)
    Rosa er jo bare så fiiint;) skulle ønska æ kun scrapp litt mere i den farga... hmmmm Linus kom hjem fra tannlegen igår, da hadde han valgt en knall rosa tannbørste. Kansje det er noe å scrappe hi hi :)

    Kosa mæ så på treffe, men e nok mere effektiv når æ sitt hjemme på mitt lille roterom alene;)
    Men så artig å se hva andre gjør å lære litt nytt:)

    Prima ja- er jo bare så lekkert, har fått en pakke med div fra dem som jeg bare gleder meg til å begynne å "arbeide" med.

    Tusen takk for hilsen i bloggen min, håper det ikke blir så lenge til neste gang vi møtes:)

    Go helg & go påske!
    Klem Isabell

    SvarSlett
  3. Så utrolig flotte LOer du har laget i det siste...virkelig suupernydelig!

    SvarSlett
  4. Du kan trygt fortsette med Rosa - kjempelekker!
    God påske, Linn :D KOs dere alle sammen!

    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempenydelig Linn! Rosa er ikke noe å være redd for, en herlig farge å scrappe.
    Håper formen er bra nok til en hyggelig påskefeiring. Savner deg inne på det rosa forumet.

    SvarSlett
  6. NYDELIG nydelig !!!

    Fort innom og ønsker deg en fin Påske uke

    klemmer =)

    SvarSlett
  7. Hei! Så utrolig fin den der var!
    Veldig flink, og utrolig mange gode ideer syns jeg du har ;)
    Ha en god påske!

    SvarSlett
  8. Denne ble virkelig vakker når den ble ferdig. Gøy å se deg jobbe med litt fremmede farger. Du klart det med glans! :)

    SvarSlett
  9. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH dåne!
    Nyyyyyydelig LO vennen!
    Så godt du tok med detaljebilder på denne, for her var det mye digg! Spesielt det ene hjørnet der... WAO sier jeg bare!!! Her var det mye å nyte gitt!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...