f

22. februar 2009

Verdens beste mamma

Her er et bursdagskort jeg har laget til min mamma. Det er et konvoluttkort som jeg leste om i Ett Trykk som superdyktige Bodil hadde laget en reportasje om. Bodil er en scrapper som jeg har beundret i mange år, hun er absolutt et multitalent!! Så da måtte jeg jo prøve da og lage et konvoluttkort og hennes beskrivelse gjorde at jeg slapp å prøve og feile. Men like fint som hennes, neiii det vil jeg ikke påstå! Men mamma ble glad hun :D


Noen av produktene har jeg kjøpt/fått hos TreL.no, var noen rester igjen fra DT bidrag og de var jo såå flotte at jeg måtte bare bruke det jeg hadde igjen hihi :D Da tenker jeg på MM sin serie Papiere!! Både ark, bånd, knapp og den gjennomsiktige blomsten

Den scallop ovalen er Papirdesign sin, fra det arket som kom til jul med diverse tags og tekstbokser på. Tror jeg har brukt to eller tre slike ark allerede, knis!

This is a card I learnt to make from a Norwegian magazine called Ett Trykk. It is an incredible magazine, with talented artists, cardmakers and scrapbookers. This card Bodil explained in the magazine. She made it so easy to understand and I loved trying it out. Mine is not near as beautiful as Bodil's, but I made my mom very happy *smile* I have used alot from the MM Papiere collection, TreL.no has the whole series, LOVE IT! The scallop tag on the front is from Papirdesign.
Thanks for looking :D

3 kommentarer:

  1. å så snill mamma du har!
    (det har jo jeg også da ;)
    å det kortet Linn, det var helt nydelig!
    Ha en herlig uke,
    Klem Connie Maureèn<3

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...