f

5. november 2008

Noen julekort!

Nå har jeg laget ca åtti julekort og er over halvveis, og godt er det! Hadde nesten femti på bestilling og resten skal til julemesse og i tillegg skal jeg jo selv ha noen kort! Så jeg får lite tid til skravling og forum hihi! Her er noen jeg laget under Lost helgen på Arctic, skal ta bilder av noen av de andre kortene også å legge inn etterhvert....






Takk for at du titter innom!! Ps noen av disse er lifter etter skisser, men dessverre husker jeg ikke hvem som hadde hva slags, beklager!

5 kommentarer:

  1. Oj, her var det mange fine julekort gitt! Kjempeflotte alle sammen, så behagelige å se på! Her er det balanse og stemning til det ytterste, nydelig!
    Jeg tror bare jeg kan glemme julekortmekking i år... :-S

    Ønsker deg en fin fin dag Linn!

    SvarSlett
  2. Wow!!! Det må jeg si! Du må virkelig stå på skal du klare alle de korta!! Heia Linn!! Men du verden så nydelige de korta er:)

    Ha ei flott kommende helg:)

    SvarSlett
  3. wow jeg blir så imponert over kortene dine, dem er så utrolig flotte! detaljer og farger... lærer utrolig mye av deg, takk! :) Og så så har du laga 80stk!! og er bare litt over halvveis!!! OMG!! *lol* DET er imponerende... jeg strever med å klare 40 *haha*

    SvarSlett
  4. Du er bare så dyktig! Nydelige julekort <3
    Jeg har ikke fått begynt ennå..Kjenner at jeg får litt angst!

    SvarSlett
  5. åh, så lekre kort Linn! du er bare konge på kort! håper alt er bra med deg snuppa mi!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...