f

28. september 2008

DT Bidrag for Papirdesign

Jeg kvitrer for tiden altså, Papirdesign har laget såååå nydelig kolleksjon enda en gang! Og jeg bare teller timer til jeg får lov å holde dem i mine hender neste uke! JIPPII!
Disse som jeg legger ut er mine DT bidrag for høst, fiske og venner og vin :D Den første her er temaet fiske:D


Sååå morsomt å lage alle disse tre, da jeg bare eeeelsker mønsterarkene og stemplene til Papirdesign. Stikk gjerne innom i bloggen til Papirdesign så får dere se deres nye kolleksjon og også arkene jeg har brukt :D
Som dere sikkert har merket er jeg ganske sånn fasinert av detaljer. Og disse tre LOene er jo inget unntak. Så jeg anbefaler å klikke på bildene for å se det litt næmere :D
Takk for at du titter, og sååå glad for dere som orker legge igjen en kommentar tusen tusen takk for det snille dere :DD

2 kommentarer:

  1. Utrolig flotte, og herlige detaljer. Må bare kikke og kikke. Her er det nye ting hver gang man ser!

    SvarSlett
  2. snufs,du e bære god jenta mi.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...