f

9. desember 2006

Listen over hva som gjør meg glad...

Jeg tenkte jeg skulle lage ei liste over hva jeg er takknemlig for 
og hva som gjør meg glad iløpet av en dag..

1. våkner med at min datter kommer inn og stryker meg over kinnet 
og sier mamma æ vil koos!
1. Få min datter til å hikste flire ved å tulle litt og skøye med henne.
     Få lov å våkne hver dag      og  få være sammens med henne!
    Jeg føler meg som en millionær!!
2 .Min mann, som godtar den jeg er og holder ut sammens med meg 
     igjennom gode men og veldig tøffe tider
3.  De dagene jeg våkner opplagt og uten smerter, juhuuu,
      Da er jeg nesten i himmelriket.
4.  Regningsskuffa er tom, og kjøleskapet er fyllt med mat i samme tia!!
5.  Mine aldeles skjønne venninner, jeg er så UTROLIG heldig som har slike       venninner! Ja dere vet  hvem dere er hihi!!
6.  Må jo for all del ikke glemme vår hund Lila som gir så mye glede og omsorg
      til oss, og er ei morsom jente på mange vis!
7.  Pepsimax nammmmm
8.  Deilige flotte forum og blogger og alle de hærlige menneskene jeg har
      blitt kjent med der.
9. Familien som alltid ser hvem jeg er og hvordan jeg har det.
10. at legen min har begynt å ta meg seriøst
11. at jeg er såpass i form at jeg kan si ifra til de rundt meg når jeg har vondt
       eller trenger hjelp
12. SCRAPPING min nervemedisin og meditasjon nesten hihi
13. Huset vårt, jeg elsker der vi bor enda det er mye mindre enn vi er vant med
14. Min snille sjef
15. SJOKOLADEKAKE, nammmmm glad det finns
16. At de rundt meg er så varme og ærlige
17. Å få et smil tilbake når jeg smiler til en fremmed
18. Å GLEDE ANDRE er sååå utrolig deilig, gjør at jeg kjenner det
       i hele kroppen
19. Cognac, say no more!!!
20. At jeg kan få lov å være kvasivegitarianer, at det faktisk er så
       mye mat at jeg kan få lov å velge hva jeg vil og ønsker å spise!!
21  Mitt nye kamera som er min andre hobby!!
22  Min rytmesans, dansing gir meg ro i sjela og vekker meg mange
       ganger og gir utladning når det trengs
23  Å kunne hjelpe noen som trenger det.
24  Å ha fadderbarn, være aktiv i verdensproblemene, å tørre å se hva
       som skjer rundt oss! Å være medlem i dyrebeskyttelsen gjør meg stolt!!!

Hmmm mens jeg skriver her oppdager jeg at jeg har ihvertfall IHVERTFALL
10 punkt til!!
Livet er deilig rett og slett!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...